Title: Diseño de nuevos mercados de agua para España: Evaluación como medidas para la mejora de la eficiencia en su uso y la adaptación al cambio climático [Designing new water markets for Spain: Assessment as measures for the improvement of efficiency in water use and the adaptation to climate change] (MERCAGUA). AGL2013-48080-C2-1-R.
Call: Spanish National Plan for Science and Innovation. Call 2013.
Funding entity: Spanish Ministry of Economy and Competitviness and European Fund for Regional Development (FEDER).
Period: 1st January 2014 to 31th December 2017 (48 months).
Partnership: University of Córdoba and Polithenic University of Cartagena.
Coordinator: José A. Gómez-Limón.
Budget: 108,900.00 EUR.
WEARE members involved: José A. Gómez-LimónNazaret Montilla, Sara Palomo-Hierro, M. Dolores Guerrero-Baena, Anastasio J. Villanueva