Universidad de CórdobaUniversidad de Córdoba
Home / News & Events

News & Events

In this section you will find information about any latest news or activities related to the research group or any of its members

II Seminario de Orientación a la Investigación Grupo HUM-682

Investigadores veteranos y noveles informan, a través de charlas específicas, sobre la iniciación a la investigación y el proceso de elaboración de una tesis doctoral en literatura en inglés en el marco del Programa de Doctorado de Lenguas y Culturas de la Universidad de Córdoba.

El Seminario se celebrará el viernes 14 de abril de 2023, en la Facultad de Filosofía y Letras.

I Seminario de Orientación a la Investigación Grupo HUM-682

El Seminario se celebrará el viernes 4 de febrero de 2022, en la Facultad de Filosofía y Letras.

I International Conference on Precarity, Populism and Post-Truth Politics.

1-3 February 2018. Córdoba (Spain)

This three-day event—a two-day conference followed by a workshop on the third day—aims to interrogate the multiple and overlapping global processes underlying three emergent relational fields or modes of enquiry: precarity, populism and post-truth politics. As a network, we are committed to the pursuit of arguments and ideas that will foster articulation of research questions and positions and the construction of one or more interlinked, interdisciplinary projects. We seek to identify the interconnections between precarity, populism and post-truth politics in ways that will enable the development of cross-cutting thematic and theoretical approaches to these manifestations of global inequality, injustice and tension.

More information: http://www.uco.es/post-truth/